kifarah




ape yg aku plan utk weekend were accomplished 90% even kdai yg aku nk bawak famili dinner tu tak bukak, atleast we went out for something.
abah bising2 jgk tapi aku ulang2 "sabar..."
aku kalau ade org lain yg mcm haru biru aku pulak yg jadi cool.
tapi kalo org lain cool, kita pulak la yg jadi disasternya.

alhamdulillah balik aritu aku dapat idea yg ohmyGod alhamdulillah utk independent variable tu.
even aku tatau accepted ke tak at least ade.
mlm mmg allout smpai termimpi2 okeh.
aku mmg over bab2 n
perjalanan weekend aku untuk kembali mengerjakan ibadah membangunkan anak bangsa dan menguruskan hal ehwal budak2 opis semalam was sumting that i just nak meroyan at that time, tapi pikir balik it was mungkin kifarah tuhan sebab aku sombong.
sombong bila Dia kejut bangun malam dah 2-3 malam sebelum subuh aku just tgk jam, dan lena balik.
padahal kudrat aku masih oke utk bangun bukak lampu amik wududk utk 2 rakaat yg bukan lah lama nau.
aku akui aku lemah kat situ.
*sedih.
maafkan aku Allah.

aku harap Oren bertabah ngn aku.
Oren,. pls, i am not letting u go lah, dun majuk2.
Allah dah tolong kita semalam setelkan.
harapnya org yg reverse ttiba tak nampak kita tu adalah org yg berpegang kepada janji.
aku rasa oren ni dah kaler terang. tapi tu la, org tak nampak juge.
kita cat kaler kelam2 lah pulak..nak?
*huhu

smlm, sbb penat tapi tak tentu arah, takleh tdo, kemas mana yg patut.
then terduduk, pejam mata, igt tuhan.
structured balik kehidupan, gathered balik the strength.
ttiba teringat sedikit sebanyak. mungkin dia tgh bz dengan kehidupan dia.
usah tambahkan. nanti keterbergantungan aku kat dia lgi bertambah. lagi parah esok2 ni.
get urself pampered pada benda yang ade disekeliling.
Allah ada.


Huh!

besok travel ke kursus.
and sambung g kelas.
semoga Allah pelihara aku dan oren.


the song which keep playing in my head is:
Kita Satu - by Spider
*sad lagi.



btw,ladynoe dah kawen. alhamdulillah

2 comments:

  1. Hmm teruk jugak kena si oren. Sabar ye wahai kwn. Aku pun last 2 week nyaris ditabrak hilux yg ttiba reverse x reti nak pelan pelan. Menonong keluar dr parking. Sib baik sempat elak ke kanan. Huhu

    ReplyDelete
  2. aku xdan nk undur, blkg aku harrier.huhu..
    semoga akan datang kita diberi keselamatan yang baik.
    *redho2.

    ReplyDelete

dah tekan kena laa tulis.