lagi-lagi

it was a week of research last week..
smpai malam aku termimpi2 research proposal aku dah siap bila bangun dari tdo.
tapi itu cuma mimpi semata.
huhu..

mental block sekejap bila clash research cmprehension between opis dengan yg aku punya sndiri.
and now i need to differentiate it accordingly...i hope i do it well soon.
semalam sampai sini pkul 7. aku rase oren mcm pelesit.
seb baik xde kipas atas, bleh jugak jadi heli.
i make it 5hours even badan tak berapa kuat.
i managed to reach home before maghrib bcz nite is for rest.
hari ni mata aku tak berapa cerah dan aku akan rase "redup" sepanjang ari rasanya.
sakit2 badan dowh..
semalam tak rasa sgt.
all out aku ngn kursus, ngn ilearn ngn asgmt ngn kelas.
semoga ia berhasil.
kan Allah janji sape berusaha dia akan bjaya.

inshaAllah.


aku harap hasil nya akan baik.
aminn..


sumber: google

mamat ni actor How I meet your mother..

cerita content kursus nt next entry
smoga aku tak lupa

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.