khamis

assalamualaikum..

khamis.
maka semua akan kelihatan sangat gembira since it is end of weekdays oredi, semua plan macam2..ahad cuti. aku sambung sampai senin..haruslah sokmo lebih dari org lain..hehe.
exhausted lately sampai kering idea nak mengarang esei akademik itew. sampai satu hari menatap pc hanya dapat seperenggan dua. melayang fikiran entah ke mana. since tuhan bagi off seminggu seharusnya perlulah aku concerntrate on that papers..but cannot.

seharian semalam pikir psl latest concern..aku masih tak redho nampaknya.
haih..dalam sebok2 ni masih lagi masuk dalam fikiran..
bila lah nak move on ni.

aku sgt berharap lah weekend ni aku dapat refresh ape yg patut.
kdg2 balik kg spoil gak. spoil ke lain.

hidup tiada istilah rehat pls.
kalau ko nak anggap menuntut ilmu ini sbgai jihad, sila jgn frust dan give up di tengah jalan.
teruskan.
sekeliling itu adalah sampingan dan anugerah tuhan.
sekiranya baik, itu nikmat.
sekiranya tak berapa best, itu ujian.
mgkin ujian aku adalah nikmat sementara itew.
Allah Maha Tahu..

sayang orang juga merupakan satu jihad.
sekiranya sayang kita itu perlu dihentikan atas dasar2 tertentu, perlulah kita hentikan.
berjihad untuk menghentikan
*mazhab mana ni?haha.aku pon tatau.


semoga aku lebih redha dengan ketentuan tuhan.
inshaAllah

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.