cafe & bff


weekend lepas i attended 2nd seminar.
aku malas plak nk citer psl seminar tu since i got no feeling to have the classes.
takde semangat gitu.
huhu.

so aku citer yg best2 je..
after class i brought kakja famili to sunway pyramid.
*with no pic.
ahad sblm balik dgun i wen to my fren house at bangi.
driving miles and miles for a bfast and having quality time with bff were worthed!
sploh minit aku depan pintu umah dia hokay.
aku dah last intention after beberapa kali ketuk tak bukak.
nak call kredit xpired, wasap x reply.
logik2, sbb baru pkul 7.45pam.hehe.
dia igt aku peminta derma makan2 flat dia.chaiitt..huhu.


she brought me to have bfast sekitar sect 9.
beb, makanan kat bangi lagi murah dari dungun hokay.
makan dua org RM 11.50..
wat der fish!
then singgah minum coffee plak..
owh, inilah zawara yg sponsor johara tu ye.
nice cafe.
tak de rase2 nak buka kat dungun tak taukey?
deco dia cantik.
simple and vintage.
dan ahkak ni pun vintage.haha.
seni laa mung ni kak hend..
pemilihan makanan memakan masa xsmpai 10 min.
next time la kita makan chuross nye ye.
jgn sdey2.


ni kedai sebelah dia.
well, sbb awal sgt kdai ni x buka lagi.
sedap la posing.
btw, cafe zawara buka pkul 9.
so, kami xle la merewang2 sekitar tu.

potret..hehe

pejam mata dengan gembira!!

sepenungguan coffee


deco depan kedai is chanteq.
maka harus la sekeping dua pose di sini.

ni namanya posing menunggu tak kunjung tiba
tapi gembira.
haha

pandai photographer setting frame..tq

ok dah..
jom bawak aku g alamanda.!

dua cup coffee latte membawa aku pulang ke dungun.
tapi kalau dah mengantuk, ko telan la kopi kapal api pon mngantuk juge.
lama kali ni aku benti R&R gambang btulkan urat sana sini.
kena ade umah urut la aku rasa kat R&R ni..kann.

k bai.

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.