crush

the feeling when you crush zaman study dulu kala texting u after a while (years) promoting tudung wife dia jual.
kau rasa?

"hey, jual tdung plak ke?"
"tukar profesion plak.haha"

Cuba berbasa basi.

pfffttt..

know what, aku ni mudah feeling.
jangan lentok2 sgt ngn aku ni.bahaya.
bahaya sbb nt the promises rise again and...
and then you leave me just like that.
demiyu!

now i learn lots to stand with kau-dekat-dekat-ngan-aku-ni-nak-ape kinda thing.
kdg friendship depa ni lain mcm.
and itu la kekadang menghanyutkan aku ni.
haish..

semoga dielakkan menda2 negatip seprti ini...

dahle lately byk nau disogokkan dengan cerita2 spouse curang, spouse tak guna, spouse sampah kinda thing. my God, what happen to the world..huhu.


aamiinnn

and they were like "bes plak aku tgk hidup kau ni.."haha..i memang hepi sokmo.
slmat menjeles.
k bai.

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.