huk aloh

Aku rasa budak2 ni ckp aku ni meroyan mende nak marah2.
seb baik aku x dtg period everymonth mcm org lain, kalo x tetiap bulan la depa kena sound tepet di muka. tak kira tempat.
dah kalau tak paham kenapa tak tanya.
pastu benda dah submit utk analisa, pastu salah.
aku tak pernah ajar kot buat bnda tu.
mana dia rujuk tatau.
bila tanya tetiap bulan, dia jwb "dah anta cik!".
bila aku tanya nape x emel je cc kat aku, dia ckp lg senang gi kabor je ke tuan statistik.
so then aku tatau ape kesah statistik tu,
until smlm aku suh letak atas meja utk dipresent, merapu2 statistik kau letak.
haduih!

nak suh aku tulis ke satu2.
pk la.

1. amik pen
2. kira
3. tulis
4. masuk dlm template
5. hantar ke tuan statistik, cc ke aku sblm 5hb setiap bulan

aku takpenah pun suruh ko pjt gunung, redah paya.
suruh kira je.
huk aloh mung bohh.
pening.

dah skang sape nk jawab bnda ni.
program outreach smpai 6 kali sbln, rajinnya laa library kita.
ufhh!

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.