kusut

these few weeks i force myself to consider a house.
which i want to make it a home.
setakat ni ade 4 buah dah tengok.
itu tak kena ini tak kena.
ada yg kena tapi finance plak tak kena.

semalam mmg cantik dah rumah tu.
dan aku dah cuba untuk buat tatau pasal jalan menuju ke situ bersemak dan mcm scary.
pastu dtg SIL btau kwsn tu tak berapa secure.
aku dah mcm suka.

pastu arini aku pk dah satu tempat ni mmg open.
mmg ade 1 je unit tinggal.
tapi aku tak kuat arini utk call org tu, so aku igt nk call besok.
atau aku hold smpai mggu depan utk last decision.
giler susah beb.
nak buat keputusan yg ko takleh patah balik ni.
berasa nervous.

dan lepas tu aku mmg menyerah kepada Allah sahaja.

nape aku nk beli rumah?
sbb aku sebelum ni tak terfikir psl org duk kecoh 30tahun, 30 tahun loas kerajaan tu.
so skang aku dah lewat 3 tahun.
mmg nasib la rumah kat sini harga nak up aje.
ngeng la, rumah semiD je sama harga basic kondo KL kot.

pastu nak kna pk lifestyle aku yg bakal berubah secara mendadak nanti.
boleh ke???

ada yg menangis tepi bucu katil tengah bulan nt.
ohmaigod.
baki setiap hujung bln x smpai amount pembayaran yg bakal dibuat nt.
so, boleh ke tak aku ni?
masa ni nk menyesal mcm2.
nk buat camana ni.... :'(

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.