perihal flat sandal



flat sandals..seswai utk xtvt window shopping ye puan2...


melihat kepada Gucci atau Jimmy Choo seperti meng'imagine' diriku perlu mengikat perut sehingga gaji seterusnya..cantik memang cantik..
kalau ku ajukan kepada mr. sahabat, dia mesti kata bagus kerana boleh mengurangkan berat badanku ini yg hanya berbelanja utk makan saje..huhu.


tapi ayat my mum sgt sentap, "huh,wat apa beli beratus2 letak kat kaki jgk.."

itu hanya kerana diriku mensajeskan kasut CR sahaja.bukannya seperti brand di atas yg harganya mungkin 2, 3 kali ganda..
[alah, bukan saya beli pun, acah je]


entry ini berikutan saya tersuka kat sandal kat m.o.d tu..
dan saya tak beli selepas membelek harga di tapaknya..huhu..
mengingatkan perbelanjaan bulan ini terpaksa dicutkan..
dengan service keta, dengan insurans nyawa, renew license, upah jahit baju, bla..bla..bla..
itu pun ade hati mengintai2 handbag lagi tu..
jadi, untuk menenangkan hati, marilah window shopping online sahaja.survey2.
simpan duit..perancangan tu penting. betul tak tuan puan sekalian.


yes..dalam wishinglist telah ditambah jamtangan Fossil.
disebabkan cik Ends yg provoke..seringgit sehari..
tahun bile ntah boleh beli..
well, saya bukannya kesah out-dated-trend pun..
as long as saya suka, dan comfort..


dan saya juga suka jam spuluh hinggit yg warna warni tu..
saya nak yg kaler oren tu..
belum jumpa yg bes..


berbalik kepada flat sandal..
saya ini bukanlah mangsa branded sangat.
mandangkan saya hanya main brand2 biasa dan mudah didapati saje..
ini adalah gara2 flat sandal NOSE saya skang yg mmg lusuh dan nampak koyak2 dan ditegur oleh sahabat handai juga kakak saya..
[korg x nmpak ke tu style?!..haha]

kalau ikutkan ati saya, selagi saya boleh pakai, saya pakai.
bukan sbb x mo spend (atau kederk), tapi i can stay longer on that particular thing jika ia sgt comfort..tak kesah laa koyak2 sebagainya.

kawan saya bertanya, "bes ke pakai sandal yg flat camni..?mcm tak pakai slpar je.."
well, honestly this first time saya bersandal flat.
taksangka bes plak..
terutamanya time jalan2 window shopping..
hehe..tak sakit kaki i tell u..
lenguh tu melibatkan abdomen yg lain, so, lain citer..



slipar crocs cap pasar malam tu pun dah bertukar kaler..
dah kemana2 dah saya dengan selipar itu..
but now saya pakai aje time terdesak2.. juge time kat opis ..
ade aku kesah...haha..


the point is ---- i'll going to get new pair flat sandal gaji bulan depan ^^.
sekian, terima kasih.



No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.