majlis sukan


cerita hari sukan.
yang kitorg kna keja time weekend.
dapat laa CTR sehari. oke laa tu..
alhamdulillah, smuanya lancar..
even kena hambur mcm2..
xpe lah..adat ler tu..hmmm...
bos kata itu ragam dlm kita bkerja..smoga kita kuat.
oke, lets picas talk :)

Majlis Perasmian KaRisMA (sukan UiTM) 21hb..
Ni  geng ofis saya yg dilantik kena nyambut tetamu.

ni masa penutup majlis..nunggu abes program kami dok lepak kat blakang stage.
ponat diri, nyandar je kat mane2 yg boleh.

time dinner.diorg pi tenyeh blusher kat muka saya.
katanya saya makeup mcm x siap..huhu..
saya x suka pipi merah, mulut berlipstik.
payah nak mamam..

masa raptai...stage itu saya yg punye..harhar..!

ini kampus saya punya perarakan kontinjen..
siap bersilat2 diorg ni..
kelihatan belon yg telah dato' tu guntingtalinya..
tugasan saya bagi gunting kat dato'. itu saja..
itu pun kena pakai blusher beriya2..huhu..
nasib baik dato' tu sempoi...
^^

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.