orang mmg suka bckp


Hya.assalamualaikum.
hujan tak henti2 lg dari ahad aritu..

tadi attend taklimat OT.
mcm biasa anak buah x datang ketua unit yg kna datang..
depa sebok..saya ni x sebok.. *sinis..huhu*

ok fine lah..
isu saya transfer tak abes2 dilontarkan..
naek menyamfff pon ade.
start dari beratur nak register.
sampai speaker jemputan (org dlm) pon perli2..
yep..isu tu dari setahun sudah tak abes.
'ko ni bila nk tukar, dr aritu aku dgr..dok ar sini dgn aku..'
usik my fren dari dept lain.
hmm..


tukar ke mana?
sini......!
ditanya lagi, knapa tak kelantan?

oh..kalau ada peluang mmg xda reja aih nk pindah tganu yg mmg xda kaitan sedara mara pon kat situ since my brader pown nak settle down kat klate nanti..
huhu! sampai bilakah soalan ini akan ditanya..
mstilaa smpai kau pindah..wahai haney..


depan2 smua org pon kna sound lagi.
ckup2 lah dlm meeting bilik kecik yg pnuh crowd aritu..
'haney, knapa nak pindah..dok je laa sini..kawen org sini..ni ramai ni..pick je..'
hamboih...
*blushing..pandang tempat lain...dlm hati- malunya tuhan*

ohmai!
is it a sin to be a not-married-yet girls (oke fine, next year dah bleh panggil woman)..?

pls prince, get down from heaven, be my bridegroom... *hoping*




2 comments:

  1. tak sabar nampak kakak..hahha
    saya doakan cik aney sllu...
    cepat2 bahagia di samping bakal suami..
    who?? we dont know..
    juz wait n see..
    :))

    ReplyDelete
  2. takda laa tak sabar sgt..cuma menyampah je bila disebut ttg itew dpn2 org ramai..huhu...

    mana den nak letak muka den... T.T

    ReplyDelete

dah tekan kena laa tulis.