welcoming augustossstt

hye..assalamualaikum.

ramadhan nak semakin beransur pulang.
syawal kian menjelang.
sukar utk tafsirkan apakah ramadhan kali ini masuk dlm jiwa atau tak.
yang pasti tahun ini ramadhanku banyak dihabiskan dgn ibadah sendirian.
tidak berjemaah. tahun-tahun sebelum half of it ada laa jugak aku menempel di masjid2 berdekatan.
tidak kali ini..

these 4 days alone..sebelum balik kg... amer n famili udah pulang.
sahur esok xtaw camana..
hmm..

well,
melayankan kawan yg jiwa kacau.
memenuhkan masa mengusik anak2 buah.
memikirkan kerja yg tak sudah2.
dan melayankan keluarga kat kg itew mmg memberikan masa untuk memikirkan hal sendiri adalah sgt terhad...
iye, benar, aku mmg malas nk memikirkan hal sendiri.
since hal sndiri itew kdg2 takda jawapannya.
kdg2 mls nk melayan sbb aku manja dgn diri sndiri...huhu
haih..tak syg dengan diri sndiri kerrr??

berada dekat dengan keluarga lain cara gaya hidupnya.
lain macamana? try ar duk jauh, pastu duk dekat ngn famili.
ah, rasa sndirik.

kerja opis dah makin menimbun.
smua menanti arahan-arahan-arahan.
kita yg nak memberi arahan ni pening nk pk apa yg nk diarahkan lg, apa yg nak dibuat lg.
inisiatif sndiri agak kureng, dan sgt taat lah kununnya takmo dgr arahan org lain.
sekali sekala di bulan puasa yg mulia ini ternaik suara sedikit sebanyak.
homaigad, itu smmgnya tidak bagus.
hmmm...pass is pass.

my new crowd..
ini adalah gambo slps aku kna marah sbb
nk juge amik gambo dkt pondok raya..
huhu..dah laa dpn org ramai..
well, sbb aku dah kalis kna marah,
perasaan aku neutral shj.
haha..aptb.

tgh duk nyiapkan video raya.
depa xtaw ke aku x pandai sgt smua ni....?!!
maap laa ye kalo simple2..
itu lah diriku seadanya..

welcoming august...i know i'll be lill bit bz soon.
hope everything is fine, insyaAllah.

k bai..


No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.