family day


aku sbnrnya tak brapa gemar, kalau g famili day, tapi kita ni penganjur.
tak fun. penat dan sebagainya.
lagi laa kalau dimaki hamun sesuka hati.
sebab lewat bukak bilik hadiah. 
len kali kalo x pcaya jgn bagi.
pegang sendiri.
takde laa lewat mana pon.
dia yg awal..huh!


ngerjakan deco area ni.
mulanya dia tanak ada apa2, tapi aku convince gak.
tengok, comey la jugak dr xda pape.

serabot org duk tnya
"ni nak teka kilo ke hapa?"
nah tulis tampal.diam smua org..huhu
tapi ni ke buah gemia?aku baru tau

211 semuanya.
ngangkut tu semua satu-satu pls dari bilik hadiah.
tak pandang kiri kanan jemah nyusun

siap setel kat sana, aku cabut g registration.
asalnya akummg incharge di sini..
huhu.. multitasking sgtt..
bagai nak tercabut pinggang..
mcm drive sini - KL

nah, amekaw.
satu pon xda utk aku.huhu


smua ada gambo bground ade gambo aku..
rosak2..haha

aku actually appreciate topi staff aku belikan.
so, aku pakai laa pagi..ptg aku dah cabut lps solat zohor.
tbalik..haha

ada laa jugak gambo aku yg elok senonoh sket.
seb baik xda org snap gambo aku ngangkat kotak.
haha.
ah, ape pedulik, asal kj aku siap.

yes, yes, buleh menarik napas lega.
psiapan ni makan setengah tahun.
lps meeting, meeting..
ari2 gaklaa aku berulang g bandar..
phew!

one word to express: alhamdulillah..
experience..


No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.