hover clover part 2

mai kj arini tgk keta moto takde dia jadi "oke fine"
aku ni sbb ape terbuai-buai ni..?

aku ni kdg pmikiran mcm kartun.
kdg2 je ke?
why should we be apart?
abestu, ko nk duk ngn org yg sama dari kecik smpai besau?

huh, aku yg x matured atau...?

smlm kira tak bleh tahan, berderai jugak.
itu pun after dia dtg skjp.
mmg mlm tu contact, itu pon aku rasa, kosong.
tatau nk sembang ape.lost.

arini, dah nk berangkat dlm sejam lg...
ok, awal2 je kot ni..awal2..
sbb dah terbiasa kan..
mungkin next week, atau mgkin besok, aku dah ok.
dah boleh naturalkan emosi giler aku ni.

sahur arini reheat bnda yg dah ada time bbuka.
lps subuh tido lena seb baik akma kejut..
hover skali lg..

adik aku anta gamba mintak restu smlm.
ceh-ceh-ceh...

huntunglaaaa...


No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.