all the small things

it is actually quite hard to arrange all things all by yourself when u have no idea on what it is all about, like:-

-langsir ready made ade banyak ukuran. pastu ko kna pk plak nak french pleat ke nak pakai ring. pastu sliding lebor dia lain, pastu tingkap panjang camana nak cover, yg kurus camana.stress weyh.
- penyangkuk langsir ada banyak jenis hokeh..BANYAK..untuk yang rail ade dabel ni, mcm kesukaran sket.i read it somewhere pastu cari sekali lagi dah takde.omg.so sad.
-size dapur should match lubang dapur. yes, lps ukur saiz lubang dapur, g cari dapur. the smallest one lagi besar dari lubang dapur. penat dabel decker haku rasa. seb baik sempat gi kabor ke tukang since dia betulkan table top tu.tuan umah plak kat KL.aku x pasti dia paham ke tak.
-gi amik doc ngn lawyer td.loyar buruk betul, kalo aku x tanya dia x ckp doc dah setel. jumlah bil dengan bil lpas tak sama. bil ni reduce 2k kot. baru laa dia cari2 lpd call td. aku td pun la hai..dah kata amik, mmg amik je lah. kat trafik lite baru prasan. omg!
-dah bayar dah besi longkang tadi. haku tatau la plak menda halah tu mahei. hmm..nasib lah.
- bersambung..

tatau la all these chaos is because aku pompuan yang perfectionist ka, atau camana. aku rasa tak perfectionist pon akan cek smpai elok semuanya since bukan singgit dua bayar ni. banyak dah komplen itu komplen ini. rumah tu dah siap about 2 years ago, tapi org x beli sbb loan x lepas. so, nak jadi rezeki ai lah kan.thats why banyak itu ini nak kena tgk balik.

penat jugak laa..

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.