meletop

i was heartless yesterday, takde perasaan dan meletop dengan suara yg high pitching.
sakit telinga kot pokcik tu dengar bebelan. nasib ko ade ketua pompuan cengeng cenggini.
ah, dah ko x buat keja.

he doesnt do the most important part in our unit.
tak buat langsung actually. bertahun2 aku percaya dia buat.
hingga semalam i asked him to put the file on my desk.
tunggu2 tak dtg.
and i called on phone, pastu tergagap nak jawab.
"...sebenarnya doc tu tak de, sbb tak penah buat.."
i was like, WHATTTT??

bagai luruh jantung ni.
beb, kalo kena surcharge camana?
dia punya hal, buat keja sorok2.
aku memey tak bleh pcaya da kat pokcik ni.
buat keja main2.
but dalam committee, dia bagai disanjung beb..mungkin sbb attitude dia suka bgurau kinda thing.
omg, this is the second case aku jumpa org yg keja tak commit tapi disanjung oleh org.
yes, i am talking about my circle.
yang tadbir kerajaan tu biar dia, dia ade boss utk control dia.
kita care circle kita dulu.

sesambil ganti puasa, aku amat berharap puasa aku ni bleh cntrol temper aku arini utk handle bnda alah ni. it is like clearkan kerja orang.
ape lah dia rasa, kan?
tak berdosa ke rasa datang keja tak buat apa?


No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.