fancy

now i dont know sape minat sape dulu ni.
it is weird to talk about this in this middle age, well, we are going forties kan hahaha.
org tua bercinta lain maciam sket.
aku taktau ni kategori bercinta ke apa.
tapi yg penting aku dah mula suka.
omg.

smlm dia duk citer psl org2 yg fancy dia.
aku layankan je and last aku ckp.."tapi yg penting diorg smua tak pernah dinner myKori dgn dia kan..yeay saya menang!" hahaha.
and he just "HAHAHA yesss".
aku tak tau lah sejauh mana.
dan aku rasa dia pun dah try hard dah untuk spare times texting and kuar dgn aku tu.
since katanya tak layan semua yg fancy2 dia tu.

i dont know how far this thing will go, but i wish Allah grant me things for good.
nothing is coincidence, all written in the stars, right.
aku pun x sgka aku bleh lepak dgn dia skang haha..

yes, i hope for good.

1 comment:

dah tekan kena laa tulis.