RMO day 34

sepanjang pekerjaan aku di tempat baru ni, since 2013, ni lah first time aku clock in lambat.
dah terjaga masa alarm berbunyi.
pastu tiber terlelap, tjaga dah 8.10pagi.
omg, my bad. time2 lockdown camni dia boleh jadi camtu.

kerja banyak, tapi dua tiga ari ni malas giler.
esok kena ngajar online. tak prepare banyak. belom.
jumaat ni dah ramadhan.

know what, last 2 days, we 'planned' to prepare for ramadhan shopping.
aku xtau sbnrnya xbleh eh kuar and sembang dalam mart?
mungkin sbb tu dia nak cepat2. aku mmg xde nk beli banyak.
even tu sbnrnya idea aku. hmm..atlast, aku yg mcm tak puas hati.
dia tanya jugak "ok ke tak tadi?" ..aku naturalkan je.

pastu aku xtau lah sbb bz ke ape, dah xde modal nak sembang.
semalam tak msg beb sbb dia kata akan super bz.
spjg lockdown sbulan smlm je ari tak msg. arini taktau.
esok kena msg sbb kelas.

aku ni stress ke apa sbnrnya? huhu.


No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.