kureng

saya berpendapat bahawa adalah kurang sopan (mungkin ada perkataan yg lebih bisa dari ini, tapi, perlu menjaga sensitiviti) sekiranya meletakkan telefon tanpa si pemanggil meminta diri utk menghentikan perbualan.

mungkin kerana yg telah dilancarkan ialah hanya Piawaian Menjawab Telefon, bukan Piawaian Meletakkan Telefon a.k.a Menghentikan Panggilan Telefon..

takkanlah smua bnda nk kna berkempen bagai..

mungkin saya hanya baru setahun jagung..
*jagung housemate rebus lg bes kalau tambah mayonis*

tidak boleh menyuarakan pendapat selantang mana..
kalau mahu bertahan lama..



p/s; terima kasih kepada yg sudi temankan saya lunch hari ni..sayu sbnrnya harini..tetiba..(even hari2 dan waktu mkn yg lain pun tmankan juga saya makan, tade plak nak berterima kasih bagai.. suka ati saya lah nk say thanx bila waktu mane pun.. :)

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.