*~.~*

episod satu:
speechless...
terima kasih kepada yang terlibat dalam sesi luahan perasaan semalam..



housemate cheq, adilaJoe
pnat2 bersedih pastu lapo..
haha..supper naget ngn megi smlm kita yer..
mcm kelaka.

bff, durtiest..
she knows me very well..hehe..
kawan 11tahun, mau tak..

saing seperjuangan seperdagangan seperantauan,  en.am
ttiba baju nak sama?motiff?huhu.
ada caption gamba dlm pic ni sbb aku print screen..huhu

saing sejiwa, parehah
tak perlu describe pjg, dia dah tau cerita apa aku nk ckp.
haha..nujum ke hapa ko ni?



...........






dan hasilnya pagi ni...











malu dowh!!
ada yg perasan.
diorg: 'mata knape?'
aku: 'putus chenta...'
takda reason lain, itu je yg terkeluar..

sbb apa?
sbb sedey laa..huhu.

ok bai!




episode dua:-

No excuse given to a bday girl..need to  work jugak okeā€¦ @ateenkimi
bubye aten!
we do love you..
selamat konvo dan jadi alumni uitm.
jalan kamu masih jauh, mula langkah dgn bismillah.
wish u the best of luck..
nice to have you around..
ciao!


4 comments:

  1. sabar la yang, single pun sedih, berdua pun sedih, aku biasa je g keje mata bengkak.hihihi
    lumrah hidup..lepas hujan, adala pelanginya :)

    ReplyDelete
  2. tengs Is!
    itu lah dia kehidupan.
    aku ni sdey psl adek yg kj sementara kat opis aku dah abes tmpoh kj.so, aku dah takda org yg nak ceriakan aku kat opis ni..
    itu je ^^

    ReplyDelete
  3. di sini kau dan aku..
    terbiasa bersama..
    menjalani kerja harian..
    bahagia ku dgn mu.. (cewahhh..nyanyi ikut rentak lagu irwanshah n acha)

    love u too moknik..saya dah anggap cik aney mmg mcm kakak saya yang bnyk bukak mata saya dalam dunia pekerjaan dan dunia manusia yang bnyk ragamnya..kira idola laa.. bnyk yg saya wat 1st time sume dgn cik aney.. saya rase saya ni makin matang kwn dgn korg berdua kowt.. sbb tu saya jadik matang secara automatik.. berat ati ni nak tinggalkan library tu.. sume staff layan saya dgn baik.. boss pown lucu saya suke.. pasni xde laa nk dgr bebel dr pn norme.. main lari2 dgn kak mas.. && paling penting kacau n buli cik aney..akan rindu oren jugak.. huhuhu..


    doakan saya yer cik aney..
    saya pown masih mengorak langkah ape yg patut sya wat lps ni..
    sambung bljr dah pasti.. tapi rezeki sblm sambung master saya xtau lagi.. dilema~ huhu

    ReplyDelete

dah tekan kena laa tulis.