ohmyenglish

tak tdo lagi?

ha'ah..belom..
penangan ipoh white coffee hazel tu..
maka dapatlah juga hamba menyiapkan referee report untuk adik praktikal yang nak recommendation dari i ols as a former employer (iya laa sgt..) ~ i jadi 2nd referee je..
nak mengarang ayat dalam bahasa inggeris dengan grammar yang betul dan supaya academician bila baca tak gelak adalah amat sukar ye tuan-puan sbb hamba ini bukanlah reti sgt nak mengarang.
stkt menulis blog dengan grammar tunggang langgang i mmg expert.

rujuk sana sini juga lah tadi.
bru lah prasan OH-MY-ENGLISH! sgt poor.
camana nak sambung blaja ni?
p/s:akankah aku pon dapat highly recommendation seperti ini juga nanti?

hari ni kerja2 ada terbengkalai lg dek kerana prosedur dan manusia.
sbb hamba pun manusia yg slalu jgk buat silap,maka kita maaf memaafi lah.
tapi kalau dah selalu mau tak hangin..huhu.

approve OT bdk2 opis pagi td brought me a thought.
diorg ni betol2 ke buat kj, claim bagai nk rak.
hmm..fine lah kalau tercuri sikit2 kat kj hakiki 8-5 ni, tapi bila menuntut lebih masa bagai, agak 'terasa' di situ.
yep, this is not my first time approve menda ni, but this is my first time approving their claim as their leader.
sblm ni hnya sebagai 2nd approver, x da laa nak mikir bagai.

hurmmm..periuk nasi korg, jaga laa masing2 ye.
takkan nak buat tazkirah Keberkatan Rezeki pula dakk?

tu ada 4-5 majalah nak kna indeks.
betul org ckp, kita akan dapat apa yg kita tak suka.
aku mmg tak suka subject AI, bukan dek kerana puan Asiah yg baik mengajar dulu2.
ia kerana aku slalu tak betul phrasing indeks tu..
tapi kali ni, kalau aku salah, sapa nak semak kj aku?
huhu...

ok lah.aku berusaha.
i wish i could ^^

esok nak g servis oren.
tapi rekod servis oren tak tgk lagi.
smua dlm keta, mls nak kuar..
giler nak kuar time2 pagi berembun 1242am cenggini..huhu

ntah bangun x pagi esok kalau gini gaya tak tdo lg..haih...

gnite..


No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.