rabu.kosong

hai wednesday!

u look so lonely tday..why?
oh, bcz kat opis blkg ni tggl kamu sorg saja eh?
bukan ke dah biasa begitu?
kena biasa2 kan lah..
bukan lama pon, nanti kan dah nk kuar kann..

ni kalau menari ballet ke, harlem ke kat blakang ni bes juga.
bukan ada org pon..haha

hummmphh..
nak buat kj tapi bnda tak leh print..
skang dpt pc baru, kosong.
nk install mcm2 tak bleh since masih guna akaun user..
alasan kan...?huhu

semalam kisah 'seram' itu berakhir dengan kebijaksanaan aku menukar topik diskusi.
aku mmg pandai bab2 mcm tu..haha..
these late 5 days people keep talking benda yg mcm itu sahaja dengan diriku ini..
i just believe that it is not a sin being a single ..
and our half still not find another half.. kalau dah jumpa nanti terjawab lah segala persoalan.
bukan boleh main point2 sesuka hati kita sahaja.
apa yg boleh kita buat adalah melengkapkan diri kita sahaja.
dan aku tidak menolak apa yg datang.

of kos when u asked about 'what kind of man u looking for?'..
maka mcm database the matrix tu keluar dlm kepala otak ni.
tapi, manakan dapat apa yg kita nak.
even mencari kasut yg sesuai mmg kita akan gariskan apa yg kita mahu, tapi bila g kdai kasut, namak kasut yg fit je ngn kaki and it just nice to us, we just pick, tak gitu.. *ni aku citer psl aku..aku mcm tu..
oke fine, cari hasben bukan mcm cari kasut..tapi konsep memilih itu begitu.
kalau mahu letak standard, mmg mcm2..
but, we just shud sedar diri..ukur bju di badan sndiri.
kita sndiri bukan kenal sgt ngn diri sndiri.
Pencipta kita lagi knal.so Dia dah appoint this one, dengan this one.
ok, got my point?

tengah berkira-kira mahu balik kg bila.
aku masih konpius dengan result transfer aku ni.
saat aku bsedia ni, dia mcm xmo kuar lagi.
tapi bila aku dah leka sket dgn kehidupan duniawi di sini, time tu lah kan nk kuar.
denggg!

dgr lagu Asfan- Takku Coba Kembali.
remind me to sumting ^^
haih, ikut lembut hati mmg akan mudah kembali.
tapi bila mikirkan sakit hati dan sia-sia-saja-kau-jemah, maka hasrat itu menghentikan niat.
kenapa ni kenapa?
itu lah aku ckp, kita pon sbnrnya tak kenal diri kita.
kaaannn...

ok bai..
assalamualaikum...



No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.