weekend setia city

amik hs, texting : 'apa plan ujung mggu?'
chimney alert 'xdok wat gapo..mai laa kalo bosan'
mikir... 'kita g setia city mall nk..? xpnh g..'
chimney alert notification .. 'ok.bleh gak.'

abes kj, fly ke klang.
hafiz ikut tgkak , aku ikut gemas, kunun nk jmpa kat semban.
oh, mmg dia smpai dulu.
nak lawan forte semput mak oren tu.
so tak jumpa.
break solat ngn mkn mee kari Belanga tu je.
padahal aku just makan tauhu ngn kari je.
mee dia sket2 je.alas perut, since skip lunch ptg jumaat.
x lalu..huhu..angin pon sepoi2 je.


depa shocked sbb aku ajak mkn grill-grill..haha

chef in da house.
juju, dia tukang grill, kami tkg mkn.
hehe.pelik gak awat meja kami je berasap beriya.org lain x da pown.

rugi bwk depa ni, mkn x seberapa..
haha..tak pa lah, try..

ini msti pinggan aku..
aku kan suka mkn udang.
bnda yg dilarang mkn itu laa yg kita suka.
kannn

mmg anak buah pustakawan lah

lps mkn melayan naik moto lah pulak

iron man versi edid

raksaksa octopus

pastu main kat taman dgn gembira

feeling2 oversea kunun..
haha..

dah ni knapa over excited?

dikelilingi bubbles.
ni bubbles budak dorg tu je yg pemurah shoot situ sini.
org lain x da plak aku tgk mbelinya.

see! jumpa zara sufy ngn openg..
gerammmm tgk zara ni.

mlm org dinner nasik
dia mkn donat

hasil jalan2 perabis gaji
haha..
berjaya


ok dah.
semoga bersemangat minggu ini tanpa pembakar semangat.
chaiyok!

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.