update hujan

hi babe,
dah masuk 26 hari aku kat sini, orenjes..
life going really like with the flow..
aku ikutkan aje rentak kehidupan.

by this time aku dah tak pedulik org nk suka aku ke, nak benci ke, as long as i do wat i shud do.
yep, kita kna ambil kira kritikan untuk membina diri..
i look at the side ambik yg jernih buang yg keruh.

dulu masuk segamat time tu fresh grad, xknal sapa2.
tapi masuk sini dgn 5 tahun pgalaman kj, dah ade moments dalam kepala, of course payah nak adapt.
bila teringat tu cpt2 alihkan pemikiran
even skang ni kat opis task aku skang xda laa besor sgt.
but still aku anggap ia ala2 penting untuk make it fun.
aku kan suka berangan, mmg bab2 koya ni agak senang utk di-change-in-tune.hehe

life stakat ni opis dan rumah (dan bilik ijau ni).
and thanks to celcom for the kelajuan broadband yg agak ok mlm ni even ujan.
xtgk tv.mls nak berebut.

to move, i think biorlah lepas raya atau ujung tahun.
hmm..planning, harus ada.
jgn mendadak.

hujan, mmg membawa seribu satu feeling.
feeling teringat kat org2 kesayangan yg 'lalu-lalang' dlm hidup aku.
tetambah plak lagu Once Mikail ni now playing -- I still love you, really love you....lalala..

ok lah..
bye.xoxo

2 comments:

  1. hye orenjes!!
    lama saya x kesini..
    sihat??
    how ur life??
    wah maju skrg dh ade brdbnd..
    hehe..
    mish u!
    muahhh muahhhh

    ReplyDelete
  2. maju sket.cma kredit je slalu xda.
    miss u ols jgk..huhu

    ReplyDelete

dah tekan kena laa tulis.