oh!mai God

semalam hosmet aku yg bcuti call, suh tgk2 kat blakang dapur tu.kunci elok semua.
katanya akak sblh umah tepon dia.
ada cobaan pecah umah.
pagar kena gunting. *pagar kawat ijau tu je sekeliling umah kami.
nebes..mgkin kerjaan diorg adalah malam semalam.

kwangajo! xda keja punya manusia tak berhati mulia.
nak masuk umah kami wat apa. wat penat ko je.
xda apa pon umah kami.
mgkin sbb barang naik smua, dia shocked, lgsung pk nk g mncari sumber di rumah org.
org bkj, dia pon nk 'bkj' gak, tambah sumber.
hotak hang!

situasi: malam semalam

sbb tv baru makanya aku ralit duk tgk Nice Doctor.
bes citer tu, autisme buleh jadi doctor. well, he's bright and 3 to 4 step genius than others.
tapi dia lack comm skill, society skill dia xda.
membawa aku ke pukul 12 lebih.
so aku stop.ttup2 lampu semua masuk bilik.
ttiba bunyi bising mcm org ngetuk benda gitew.
aku jenguk kat area sinki kat dapur.
ah, xda apa kot..org sblh buat kj kot.depa kan slalu pomen keta la, hapa laa kat blkg tu.
masuk bilik, ttup lmpu. lena.


*kalau aku tau ada org tgh mngerjakan pagar time tu apa aku nk buat?
a) lari g umah amer
b) sergah
c) tepon polis
d) ah lantak kau, aku ngantuk esok kerja
e) tiada jwpn di atas

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.