senyum sorang-sorang bila ingat balik

semalam, share2 story ngn kawan psl drama korea.
well, am one of the big fan of korean-thing la jugak since ada jgk satu dua mp3 korean dlm phone.

talking about a drama ni brings me to handsome hero kiut miut gagah pkasa.
dan prasan  tak (perasaan aku la) hero korea ni dia jenis suka tarik tangan heroin pastu berlari2 meninggalkan sesuatu situasi yg sulit dan rumit.
aku rasa itu sgt sweet dan best.. *fefeling org tarik tangan ttiba.. oke xbleh.haraaammm.. ~ eh takpe, pakai glove..haha.

aku : smart kan hero dia. hensem
dia : haah, tapi dah kawen
aku : so?

pebenda ntah..ko igt aku nk kawen dgn Lee MinHo, Kim Dong-Wok tu smua ke?
mimpi la woi..haha..nak tergolek rasa.
Azlee Khairi pon belum tentu pandang aku oke..

sila logik sket..huhu

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.