maulidur rasul 1435h


semalam maulidur-rasul.
seantero dunia menyambutnya smentelahan ia cuti umum.
aku join perarakan, my dept i mean.
bangun subuh hari, jiran bilik sebelah kejut since smua kna bkumpul 7pagi.
aku sampai opis jam 715 pon xsmua lagi ada.

2.4KM.. quite jao gak ar.
spjg jln terserempak tapak2 kasut org yg tertanggal.
alhamdulillah, menang la jugak..
perarakan ngan kostum.
amekaw sepanduk takmenang.
ok, xyah komen lelebih.



2013, issue baju ni time maulud mmg xleh lupa.hehe.
kakton-kakton in memories. hashtag dekat di hati


2014, nampak x jemah?haha
bsungguh cari tdung hitam.jumpa
tudung zaman kesatria diploma dulu2..
lantaklah sbb nk pakai sehari je.
pastu, staff aku tgur
"cik hani, tdung terbalik eh?"
haha, aku wat tatau je.alaa, x nmpk pon.
bior lah.

smlm baru aku menikmati kek buatan sendiri aritu since masa lps buat ritu just eat-and-go, x smpat nak mnikmati mana pun..kata hosmet aku, anak dia makan half..ok la tu..
sedap gak rupanya..haha
padahal aku salah buat..org pukul marjerin ngn gula dulu aku g campur gula ngn tepung dulu..
amenda ntah. mak aku sengih je, "mung buat gapo lagutu tu?"
sampai terlena dia meneman aku membancuh kek tu.
aku panggil semua jejaka gagah pkasa pukul telur..
tak jadi depa tu nak buat keja skolah..huhu.

mggu ni maulud kat kampung plak.
abah aku pesen x reti nk buat majlis kecik2.
kata nak jamu laksa je, ttiba nak buat nasik..
aidil mmg akan bawak lari ayam dia dulu, takut kna semelih..kah2.
aku tak paham camana bleh bff ngn ayam kuning tu..

ok daa...

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.