ariff

balik 2-3 hari CNY we (aku, mak, ariff) did preparation to my 2nd last adek who will register to a boarding school lusa..
semalam masa salam nak dtg Dungun rasa nak bergenang pon ade.
ah, aku terlalu mengikut perasaan. 
semoga dia dapat survive kat sana.

mulanya aku pon x setuju, tapi pk kan for the sake of good  education and benda2 yg baik, i do support. semoga apa yg dia belajar kat sana bleh membawa kebaikan untuk dia bawa sepanjang kehidupan.

budak sorg ni manja ma.
masuk sekolah dulu2 dia la yg menjerit mncari mak time assembly.
mak aku menyorok blakang kelas nak test dia nangis ke x.
hampir 2 bulan gak mak ngn aidil kena g skolah sama.

jangan buat cenggitu duk asrama dek oi!huhu



mungkin mak aku suka duk dlm gelap time pregnant kat dia.
sbb tu dia mendung sket dari yg lain.
depa bdua ni sgt close mcm kembar.
kembar siang.haha

nakai sket dari org lain.
suka buat muka kalo nk amik gambo.

he was born on 1998, i was on form 2 that time.
masa kecik2 banyak cakap.
besor2 ni pendiam sikit, suka koya.
and turn to mat jiwang, every seconds he sings sampai naik rimas aku..

wish you the best of luck lil brother!
dulu yg pilih nama mung masa kecik is me, yg gigih membelek buku nama.
dengan harapan menjadi org yg bijaksana di masa akan datang.
go Ariff Arshaq!!



No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.