ikhlas

ikhlas-ikhlas kan lah...

dua orang yang  boleh dijadika idol utk keja ikhlas.

sorg adalah Hj Anuar (Pen. Jurutera Kanan) yang aku rasa masih still kat tempat kj lama, but i heard that he might be migrated to sumwhere.. dia pnah pesan kepada kami crowd on a bengkel which i seated right beside him, "kita keja kena ikhlas, dan tukar semua kerjabuat kita kepada ibadah.nak harapkah ibadah kita seharian belum cukup untuk kita mengadap Yang Esa"...lebih kuang cenggitu laa kata-kata beliau.
menusuk di kalbu aku.. (yg suka main2 ni)

seorang lagi is somebody call Puan Sa'Di who is a Coordinator of Pengurusan Kualiti at cawangan Perak, who also will mograted to Jasin next year..
her speech semalam agak terkesan la jugak, even she banyak lencong cerita itu ini ke lain, baru u turn balik ke topik asal..lencongan itu membawa cerita berkenaan pengalaman..

org lama, banyak pengalaman.
kita, cer cerita pengalaman, tak sampai sejam dah abes.
pengalaman depa, manyak..

aku wonder mana2 yg keja 20 tahun lebih, dan masih lagi agresif.
idea makin lama makin umph!
banyak bleh cerita kat anak-cucu.

depa ni bagus, kan..

aku doakan aku jadi macam depa2 tu smua..
aminnnnnn

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.