keraguan

salam sejahtera kepada kehidupan alam semesta..

arini mood sepoi-sepoi bahasa..sebelum subuh tadi bukak tv, citer Grey's Anatomy.. i like that drama actually, its about life, work, living, friendship and ecetra2..dan pastu amik mug, buat hot choc, matchkan dengan muffin. dan cakoi smlm. aku xtau smua benda makanan air smua nak rasa manis pasai ape ntah.
tggu azan sampai ttido. ohye, patutnya kena baca Ayat2 cinta Tuhan dan solat sunat, tapi... *kalo dah bertapi tu paham2 je la ye. mlm tu tdo dkt pkul 1 kot.. *kukuh?

you know what, lately aku rasa macam kalau-la-boleh-stopkan-masa kinda thing. (tapi aku xmo stopkan timing study, kalo bleh nk cpt2 abes..hehe..boleh gitu).
well, masa berjalan, org2 yg closed dgn aku pon counting days to move...
kehendak kehidupan. aturannya begitu.
yes, i afraid to lost your kindness and careness, and ecetra2..

iye, org kata apa-apa yang kita suka, tak kekal lama. jadi sukalah pada Tuhan, sbb Dia kekal.
kita tak suka ditinggalkan, tapi kalo kita yang meninggalkan?cane? ok?
Jadi, adakah baik kalo kita yg meninggalkannya dulu?
omg, tak sanggup.
dah nape nk tinggalkan pulak..huhu
"i am still here, why so scared?"
speechless mak.. kang cakap salah..tak cakap mmg akan simpan dalam hati lah.sorg-sorg.
even kat sini pon bukanlah ari-ari jumpa..tapi..
we seek the alasan kukuh yg kita cipta sndiri utk itu.huhu.
aku xtau la aku sorg je ke yg rasa. tapi...dah 'di-sana' pun laa hai, refuse la sket2 supaya aku dapat rasa ok-dah-boleh-letgo.. ini tidak, layan je.. *wah, pulak dah..

aritu aku ade baca, tinggalkan suatu yg meragukan.
pilih yang pasti.
hurm....ntah bila nak pastinya..

keep calm and berdoalah..pada Tuhan.
kan..

aku tatau menda ape aku merapu ni..
k bai.

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.