terpulanglah

Jodoh Oren dengan aku mungkin kuat.
semalam after baca2 teori baru nak paham sket2 aku dah rasa alhamdulillah, then hati kuat kata jom g bank tanya refinance kreta. sebelum tu aku usha2 sket harga keta tahun ni..sikit2 je dulu utk amik mood.

jawapan pihak bank tersebut adalah tidak memberangsangkan sbb bank tu x buat refinance.
ok lah, fine, tapi dia ade bagi alternatif..mcm complicated, tapi ok lah, still there's a hope on that.
then, my bro la plak buat pasal..sakit ati la plak.skejap nak oren, skejap xnk.
malas dah nak melayan.
so, xpe lah Oren, itu saja effort aku.. let us stay together forever.

kita pon nak dapat kawan baru.
mgkin jumaat. katanya bila dah complete sabtu dah bleh bawak kita jalan.
complete mcmana pon aku xpasti..huhu.
tak berharap mana lah. kita pon bukan his priority actually.
we dont know are we on place on the list ke tak, kan Oren..
*wah, mengadu kat Oren.
glad that he finally dapat ape yg dia nak..after a month jugak laa tunggang terbalik.


and for the other time, kita dapat kawan 'kayu' camtu..huhu..
susah nak faham, or buat2 tak paham..tapi kalau bab dia..
huhu,, *nangis!

today, lets walk through the next 24 hours..as usual.

*she no need to rescue, and she's okay...

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.