betul2

hi Tuesday..!

*kecik2 dulu kat papan hitam skol, aku slalu slh tulis Tuesday, jadi TEUSday..
since we pronounce the word like that kan.
sbb tu skang jadi sgt sensetip in wording.


aku nak mem"betul" kan few things in this entry.

first is...fasting really makes u sabar..
u know what, kita pon xjadi nak marah teruk2 since we are fasting.
pemikiran pun jadi lebih sharp..
and di samping dapat rehatkan sistem pencernaan ko yg 24jam ngan macam2 tu.
itu semua dah termaktub dalam byk research n from our Nabi Muhammad.
so jgn nk wonder sgt.ko dah tau dari kecik kot.
baru arini nk impress?

other one is...
"aku dah takleh tahan, am on my way kampung. with kids.."
she had big fight with her husbie.. this time dia da letih untuk memberi peluang kepada sang suami.
after she knew her husbie ade affair that day, ofkoz dia terduduk. tapi dia bangkit untuk anak2.
then, husbie ade rancangan untuk berbaik2..
giler b*do kau nk suh bini kau p pinangkan madu dia. ko ingt ni citer slmt pgantin madu?
nekad barangkali kali ni.
kita yg sekeliling ni kdg sakit ati je.
haih!material punya pempuan, ko g la kawen ngn org lain.
yg sang suami durjana ni pun takyah nk tamak sgt boleh tak?

bila2 cek balik, aku baru terperasan, one day, the mom of the lari-dari-rumah-with-kids ni penah tak tersengaja sebut "kalu kna bpisah, bpisah je lah" sbb dia pnah hanginkan the mom tu.
mulut ibu ni, ckp lah ape je, jadik kau tau.
jadi ibu2, jaga mulut, jgn nk sumpah seranah..
dgn niat atau tanpa niat.
efek tau.

emosi aku ni!

ade lagi tak kind man yang baik hati loyal agak2..

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.