rebel


bila kita tidak berapa setuju dengan sesuatu, of course lah kita akan rebel.
tarik muka and wahtsoever action that express our feeling.

*of course jugak aku terbeban dengan asgmt yg smlm ttiba Dr. ade update kat group whatsapp untuk dihabiskan hujung mggu ni. and tday dah rabu, lusa dah pjalanan. so when could i siapkan and compile with grup members?
ok. abaikan yg tu. mlm ni stay up pls!


benda yg tak perlu ade. nak ada.
yg x perlu ade, nak ada.
aku tak paham pasal ape takut sgt nk facing the risk and comments about the services yg kita offer.
we as services provider mmg lah kena facing menda2 cenggitu.
ini namanya servis syok sndiri, ko tanak buat meh aku buat. tapi, xmo bagi.
mcm ni kah nak implement ISO in future?
nak buat 5S in future?
oh, aku tak paham la ape ko nk sbnrnya.
linear services? bosan ko paham tak.

aku cuba nak cari passion kj, tapi environment mencaras situ sini.
then ape yg tinggal?
mls ah.


bai.

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.