research

Salam Jumaat..

Seari dua ni aku duk usha2 tajuk research utk proposal.sekejap tajuk ni.pastu cari2 mcm susah,then tukar lain.dua tiga kali tukar.pastu survey2 ngn kwn2 yg da amik paper ni.pastu mcm hilang mood aku letak tepi dulu.so fokus on paper subjek lain yg ade kna cari 10sources utk annotated biblio ngn desxription.

Aku sbnrnya naik bosan da ngn annotated bib ni..dari kecik smpai besar duk buat.mmg level dia dah lain tapi..itu lah dia.alaa sbnrnya dia ala2 critical review.mcm dah nk muntah la jgk nak mbuatnya.evaluation evaluation ctitic critic.sbb tu msyrkt kita ni ska kritik2 org.dlm edu pon depa duk kritik..kannnn..*kening naik sblh.haha.

Pastu awal bln lepas member ade btau akan ade bgkel research ujung bln.so aku da bkira2 nk mohon.after attend 6jam sesi ngn dr.noorman itu ari fikiran aku da mcm2 cloud dia.dlm hati ni buleh ke dok buleh ke dok.so i thought bleh la guide dan hidayah via this session plak.mulanya kna sound berbakul2 gak but then dia propose gak nama aku..kui3..isu2 tak sudah.so setel bab tu.maknanya aku kna siapkan asmgt awal2.huhu..

Pastu lagi senior librian dtg citer psl kna semak research academician dlm sistem nama dia PrisMa.benda ni bnda lama dah.tapi baru involve libry.so bla bla bla aku kata ok.means nk pass kat unit aku.brani ko nk tolak? Jadi aku ok kan aje.mgkin bleh tlg aku guide research aku jgk..be positive pls!

Alkesahnya bsmbung lagi smlm when bos aku pggil bkumpul spt biasa tkjut2 camtu..TR akademik usulkan smua dept buat research tahun ni.1 dept 1 reseach.aku pom bkelip2 pandang dia.pastu dia dgn veto is suggest the tajuk at once.and aku rasa tajuk itu bagus.aapa lg "may i hav this for my paper?".so dia kata ok.buat elok2..and i was just like YEY!

Allah is very sayangkan aku.hehe..aku je slalu kdg2 tak igt.maaf Ya Allah.nothing is kebetulan okay.smua Dia dah atur.cantik je.kan..so skang atas aku nak amik ni sbgai peluang atau sbaliknya.

so tahun ni punchline dia Research.Research.Research.

Smga Allah memudahkan pjalanan kehidupan ini.aminn..


No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.