espresso stressfree

exhausted..
after last class on saturday 11th, semalam balik fenat ya ampun..
cam biasa aku benti g toilet je. nak makan kat R&R rasa mcm malas plak.
pagi semalam bfast subway je kat petronas NKVE. 
oohhh, mende yg slalu aku mkn itew nama dia chicken teriyaki rupanya..haha..
tapi portion kat petronas ni dia mmg dah siap2 timbang.
kalo yg kat sect 7 tu sepenuh2 roti baq hang..
puah ati..
kefeningan kpala itew rupanya sampai ke arini...
balik2 opis amekaw meeting dan meeting, dan tindakan.
oh mai God, sbb muka ketat td so xde org brani buat lawak ngn aku..haha..
point penting saja pls!
bos pon mcm... *sorry bos.sy xde mood.
lunch aku g cari espresso kat SR.
lama dah sbnrnya x rasa espresso ni. 
slalu i prefer latte , mocha, cappucino..
espresso ni rasa dia kuat..so, sbagai refreshment, aku try balik merasa.
"bagi saya espresso machiato, small"
"ahkak, espresso small ni sgt small, tak padan ngn harga"
"oh, then bagi saya large"
"large dia pon tak brapa large sgt.."
"takpe2..let me try"

eh, adik ni..tapi oke la, dia just be honest and be nice.
aku ni tahap mata takleh nak bukak..
org pandang pun igt ni org bjalan sambil pjm mata ke hapa.huhu..
stress sbb duit stuck di mesin atm tu x setel pon ade gak..
"puan, duit puan ni makan bulan jgk baru dpt..atm offsite bank kami tak jaga, KL nun yg jaga"
myGod..tak kesah la, asal duit saya masuk balik ye kak..
phew!

espresso org tak minum beria2 nau, mungkin takut fenin kpala.
portion dia mmg cukup2 je.
jgn nk hover..huhu
sbgai peminat coffee, haruslah amik tau pls.

nok kabor beta kciknya cup dia ni bbanding cawan lemon tea cikma.
kecik sungguh,  dua tiga kali sip dah abes..huhu..



minum smbil tdo ke kak..
tapi skang amekaw cerah mata..
alhamdulillah, objektif tercapai..hhehe..over



ok lah, kpala sudah ringan sedikit.
to do list dah berjela.
moh kite bkeje dgn jayanya.
kbai.

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.