raya 2015


salam lebaran ke enam and i am at office now after drove about 5 to 6 hours yesterday..
penat tuhan saja yg tau smpai terlelap sambil duduk.. but then i din sleep well since jiran2 mcm takde, and myhosmet still in holiday mode.
and i did call one of them just now and no answer, i guess she cont. her holiday since dia alahan preggy awal2 ni..happy for her but ksian juga tengok..siksa pls.
omg, i am soo sleepy, last nite pkul 3 lbih kuang tidonya. and mimpi plak menyakitkan hati.
smlm sbb tgk lara croft, padahal just for a minute jer. impak, kuat kan..

raya tahun ni aku mmg homey2 je.. g jalan to only closed frens' house whom given births to their new children and sorg nak fly g Melbourne...umah kg plak air mmg slow giler which required us to basuh pinggan pakai air baldi kena angkut2 kinda thing. rasa mcm zaman batu plak. nak mandi kna ikut turn, gitu la kesahnya.



tahun ni tak g ziarah kubur. ya Allah, aku kirimkan doa untuk sanak saudara yang telah meninggalkan dunia ni. dan aku tahu aku akan menyusul. as mom said, "urusan dunia tak kan penah abes"..membuatkan aku terdiam sejenak.

here some pics from the raya yg sempat di snap even ade yg malu2 and malas nak senyum tapi bila dah amik gamab "eh, mana gamba yg ko amik tadi..."
huh..




sesambil design yg library aku buat skali aku punya.
poyo jerk..haha


famili pic yg x pernah cukup..
abah n amer arenot in the pic.


braders

her 1st raya, ainur marissa

also her first raya, zara aqeela

monopod batang cok cangkul..
haha, rare

lompatan raya

maksu and paksu

when a father took care of a daughter
bunga kepala pon senget2

bday sudey and jiran

mum with her kakak ipar

pakcuamad

kazen and anak kazen and su

bunga api pelengkap raya kanak2

kazenss..

kazenss again


adik firas..
seems like mcm aku plak yg baru bsalin dan ni bby aku..
sbb sdondon pink..
haha.over..
itu pic from nikon.
mls nak transfer pic dari phone.
but i hav put them on IG.

oh, i am sooo sleepy..huhu

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.