student diary - dissertation

hye bebs!

at last i made it.
baru sat2 anta.
Pok Ya who is my staff yg ade business binding kat rumah is on leave today..cemas kejap, but then alhamdulillah, he managed to come and get the report for binding. aku rasa Alhamdulillah yg amat.
and all those required report dah smuanya siap.
alhamdulillah.

semalam kesahnya nak print, ink hitam abes. the day after yesterday tu aku dah beli ink, tapi kaler.
so after dinner with gorjes hosmet, they willing nk teman g beli ink. dengan baju tdo smua aku sumbat dalam Vee, ajom kita ke kdai printer.

pastu balik umah nk print, terdetik plak nak baca guidelines.
rupanya APA ni bukan hanya citation cara rephrase dan pnulisan dowh, dia ade jugak cara nak buat table ngn figure.
jenuh aku edit smula table2 ngn figure tu.
font plak dari arial, tukar TNR, margin smua.
so semalam sampai ke nak subuh aku mmg duk mengadap.
dia punya leka smpai x sedar bangun2 tu prapp prapp kaki, kebas, tangan mmg dah nak hilang corak pegang mouse.
lappy plak dia buat hal xleh pakai mouse jari tu. hadoi.
mmg aku azankan juge laptop tu.

tgh2 print ttiba kertas habes.
kalo ade kdai buka mmg aku g.
tapi pehal ko org nk jual kertas pkul 3 pagi.
ko nk beli ke kalo ade yg jual?
iskh..

alhamdulillah juge, turn it in aku below 15%.
xsia2 mengadap sepnjang spurnama ni.phew!

itu lah challengingnya tragedy siapnya dissertation aku.
padahal itu independent study.
tapi sbb dia 6jam kredit, mmg tragis jugelah.

so ape lagi, jom celebrate!

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.