mess

kita akan kelihatan mess bila hilang kawal.

hilang kawalan untuk mengawal keadaan, cara kita berfikir dan kendalikan situasi. kerja, hidup, berkawan, mahupun apa2 disekeliling. terima kasih kepada yang teringat dekat aku walaupun sekadar sekelip mata, ataupun waktu yg lebih pendek dari itu. yang sentiasa ingat apatah lagi.

ada beberapa kekecewaan dalam seminggu ni.

mungkin sebab emosi aku. mungkin sebab keletihan (seperti kata #jiran40pintu). bila dia bertukar menjadi seorang academician, aku akur semua benda dia cakap atau tulis. bila dia menjadi seorang #jiran40pintu, he looks like so caring and lovely. huhu. how cant i dont fall to him (and dont ask me what and when and how this 'fall' would be).

aku rasa aku nk period. tgk dia bersembang dengan 'orang lain' aku mcm slowly undur and turn myself to others. jeles mungkin, atau apakah. sampai dia tanya ok ke tak? hahaha.. teruk betul emo.

semoga kejadian lagi 3 bulan ke hadapan ni elok2 saja.

2020 changes my life 360. and of course i miss ma, a lot.

semoga Allah ampunkan dosa2 ma, cucuri rahmat ke atas rohnya, tempatkan dia di syurga.

amin..

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.