others affecting us

how far other's says affecting u?
thats the hot topic on Pagi's Show..


and ..

last two three days my fren had told me..

"awak, apsal saya rase awak dah makin gemuk?"
without any lapik, without any berkias2..
direct to the point...
and the matter is...my fren is..a boy...

why it keeps rolling in my mind.
padahal sebelum ni cik hos-met bising boleh je buat bodo..

and last nite..
"saya dah kurus.dan gemuk saya awak dah amik.."
cait!!yes, i was luffing and had that as a joke..
but then...hermmmm....

thats about weight..
and one more..

"eh!pakai bju smlm ek?"
dat day i just ignored sbb main sambar je bju..
xprasan laa plak..

tapi smlm i pkai baju lain tau..
"mcm bju slm je"
huh!kaler je sama lah.
dia yg rabun mlm..

"lain kali kena pkai baju kaler lain2 setiap ari lah kalo nak jumpa awak.huhu."


conclusion:
wats others say really affecting me..

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.