sticker.odit


tau tak pebenda ni?
ni sticker 5S nama dia..
thanks a lot to mr.Dan for creating these all..
walaupun kelihatan terpaksa tapi beliau tak ingkar.
^___^



masa audit semua oditor akan meronda kwsn2..
kalau dia rase berselerak, dia akan tampal yg berlabel SUSUN tu..

begitulah sebaliknya..
dan kalau dia rase tempat tu excellent, dia bagi sticker Cemerlang.
saya rase sgt seronok sbb satu kampus bertungkus lumus utk odit ni..

sblum ni saya tak penah kesah.
tapi skang saya kena kesah.
baru saya boleh pakai baju kualiti yg JPQ bagi tu.
kalau tak, rase cam segan.
yelaa, kj tak jalan, tapi baju AJK amik.
akan dirasmikan baju tu 14 Jan ni..
Hari Q Kampus..
actually saya lega bila dua2 ari odit tu dah lepas..
even sbnrnya fungsi saya tak berapa jelas.haha..
ntahapa2..diorg dok tunggu je pebenda saya nk buat nanti.
oke2..i'll try to be professional..ehem2!

oke..thats lil bit about 5S..
bai!

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.