titik persamaan

my fren texted me few days ago on fb..
telling me her engagement stood only for two months, almost..
well, i stunning when having that words..

phew...mengeluh panjang..

tak baik salahkan itu dan ini.
kdg kena tgk pada diri sndiri..
dulu masa ade prob ngn bf pun dia mcm hilang arah.
inikan lagi engage..

she threw all 'her life' just for being with him.
so why dun that guy appreciate?

well, ade laa tu mslhnya..kan?
mgkin juga jodohnya bukan dgn org itu.
tapi dia cuba jugak denying..
tidak mustahil..

this kind of breakup not only to her..
last year few frens came to me for the same reasons..
dah nak start salahkan tahun..huhu..
sbb saya sayang kawan2 saya, maka saya perlu membuat research sedikit sebanyak..

kdg2, untuk menyelamatkan keadaan..
we have to search the titik persamaan dalam kita dok gaduh2..
to bring the positiveness and sambung semula yg renggang itu..
kalau dah tak boleh jugak, then leraikan cara baik..
not only for couples, also for friendship i guess..
bcs sumtimes we dont hate, just dun like..
so, we like-lah yang mana boleh like tu..
jgn dok pk sgt yg takboleh nk like tu..
apa laa yg saya dok merapu ni..
but thats the theory yg cuba saya applykan..
kan my azam tahun ni perlu diharungi 'with love'..


mungkin senang utk saya berkata-kata..

apa2 pun, sayangi diri sendiri..
igt ALLAH yg sntiasa merahmati..
mungkin Dia nak bagi petunjuk ke 'arah yang lain'..



No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.