audit bermood raye


this card raya is really sweeeeettttt.. tq idura..



yes yes..i know, ini kad raye kampeni..



ini 1st kad..dari dato'..utk staf2nya..



audit dah abes...
bes giler rasenya..tapi suppose habies pkul 5..
kejap je dia dtg, tapi payment kita buat dkat 2ribu tu..
untung ye jadi auditor..

dan saya rase saya boleh diberi award pengacara laju2..
lambat cakap, lambat abes..ye dak?hehe..

sangat keterharuan hari ni, my fren, yg slama 10 years kenal, tetiba je anta kad raya..
ye laa..slalu2 musim reraya cenggini org slalu anta kad kawen..
dan...saya rase nak gelak guling2...
konpem tahun ni aku g raye umah ko idura..hehe..
sbb xda pantun pecah kaca pecah gelas tu, saya beranggapan beliau x arapkan blsan..
lagipun kad raya kampeni x provide daaa..dia just bagi sampul duit ja...

haaaa...betul pun anggapanku bahawasanya bonus masuk saing gaji..
chilll-lakes!!!seb baik ku x abeskan gaji time announcement aritu..
maka layak lagilah tawaf bazaar..huhu..
harapnya sampai lah ke next week..
smoga diri ini tidak membazir beli mende2 x patut..

sista msg nk p shopping bju raya adik2, kueh raya bonda etc..
ah!dia heaven giler raya tis time, since her husband balik kgku dulu..
dpt bnus apc lagi, bnus gov lg...pastu time gaji lagi..
owhhohoho...smoga dimurahkan rejeki juge...

mata ngantuk tahap xleh buka..
mungkinkah maskara tebal sgt..?
xdpt nk lelaplah kalau kat ofis..stakat lekap muka dgn bntal atas meja..
huh..dia nk tilam ngn Oggie juge...
haih!demand sungguh..


saya sgt bosan..nak tdo xleh..huhu



anyway..bubye...
terima kasih tuhan untuk hari ini :)

4 comments:

  1. waaahhhh...nak jugak kad rayeee....cemburunyanya saya ketika menonton tulisan ini!..kad kompeni pun kompeni lah...panjangnya cik iskandariah menulis...

    ReplyDelete
  2. haha...aku pun terkagum juge...x pnah2 dia nk menulis kat kita..even kad goodluck zmn blaja pun xpnah nk bg..hehe..

    she made us curious..kan?...

    ReplyDelete

dah tekan kena laa tulis.