belum pun raye, tapi..

pagi tadi sahur dengan pulut panggang + kurma + hot choc drink..
dan kurase sgt berdering2 perut ni tatkala ini..
huhu...


persiapan raya mmg dam-dam-dum..
belum lagi harinye..
tahun ni saya rase tahun paling lama saya berpuasa kat kg..
telah berpuasa smggu awal puasa aritu..
dan akan sambung balik khamis ni..
bos saya suh balik awal..dia ckp saya bwk keta thegeh2..hehe..
baguih juge..jadi saya tade laa terperangkap jam bagai..


tadi dah g service keta..
semoga gaji ini dapat bertahan sampai lepas raye..
hmmm....

tq cik housemate..
masakan untuk saya..
khamis ni saya akan tinggalkan kamu..
sbb slalu saya je yg ditinggalkan..
kali ni biar lah turn saya pulak...

=.=


*kasihku...yg terlalu dalam...usahlah dipersendakan... *
mode lagu ibnor reza ...

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.