chaiyok!!

very funny..haha
my weekend dan hari cuti were very fun with this drama..
sangat geli hati..well, mcm biasa stereotyping cerita korea is hero hensem2, sweet2, kelaka dan chomel2 dan heroin sangat naive,cute2 dan mcm comic..
ada aku kesah semua tu? oh,tidak sama sekali..
asal ia boleh menceriakan hari2ku, semua itu tidak mengapa..
baru kat episode 08, soon ada berapa belas lagi utk dicover..
tajuk dia hello miss/hello my lady...
another recommended drama :)

like.like.like
saya pun tak tau angin ape gatal nak berlip-balm plak skang..
sblum ni mane ade kesah pakai tak pakai ape pun kat bibir..
yea, i got lipstick from loreal in fuzzy peach before..
dan itu pun pagi je..lps mkn xda rase pun nak tenyeh balik..
dan lawa2 pun pagi je..lepas zohor itu smua sudah lesap..
*dats y i like those who like me after 5pm..haha..its pure oke..*
i got this lipbalm yesterday..pengaruh my staff, dia kata saya nampak lebih pada usia kalau pakai red-cherry-terang-kindof punya lipstik..oh!itu menjadikan saya lebih kelihatan bekeng..(itulah tujuan saya, supaya korang rase gerun melihat saya ni...haha)...
well, rase gedik plak bile berlipstik bagai..since sebelum ni i just pakai time ade event je...
a few of them perasan .. ' nape saya tgk cik ani ni lain je' ...keh3..
korg nk bos chantek ke x nk? *ceceh..uguuuuutttt*
anyhow, time dia nak pakai ni, jgn byk bunyik..kang hilang passion semua itu ku buang juge...
*.*

oke, slamat berusaha hari ini..
smoga tetap bersemangat...

*suka dpt email 'tukang-kebun-CK*..hehe

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.