haish...

tgah berkira2 untuk pegi ke tak kenduri my besty kat bandar seri jempol sana.
masih mengisi ruangan:

Sebab apa nak pegi
1. She's my besty...
2. yg kat penang x dpt g, so kna laa g yg dkt sini..

Sebab tanak pegi
1. maps dia x brape clear.
2. kena lalu keratong yg sunyi. takut.
3. encik saing overnight smlm. pkul 5 pagi baru balik. boleh kah saya menyusahkan dia?
4. oke, mgkin saya boleh suggest untuk drive, tapi dia mgkin x snang duduk.
5. pagi td saya dtg ofis on weekend, cari kad kawen kwn saya, my staf told me ada staf meninggal. then i txt my fren yg mmg smua berita smpai kat dia dulu.staf dia yg mninggl.the macho-man with the sweet smiley face. mcm x pcaya dowh..saya baru je sembang ngn dia KARISMA lepas..kwn2 baru nk kenen2kan, Allah lebih sayang dia..the most i like about him was his sweet smiley face. ajal x mengira muda ke tua. and he has nice honda with orange color.hmmm...no more sweet face in the morning yg mengangkat tangan kalau kami melepasi pagar depan..

tapi kalau x pegi
1. dah wish dah by phone smlm. dia suh g kalau boleh.hmm..

jadi?
saya nak g ke tanak?
konfem2 skang encik saing masih di alam fantasi.
keratong itu sgt sunyi oke, kalau dua org at least saya berani laa jugak redah..


knape laa saya tak ramai saing di sini..
huhu..

petunjuk: saing = kawan

2 comments:

dah tekan kena laa tulis.