pulau mutiara

pandangan dari bilik..
saya menginap di Bayview Hotel Batu Feringgi.

view dari belah ujung sana

its 4stars..agak selesa..

xda reja

bjalan2 juge ngan atirah..mcm senaman kaki rase..
5km juga jalan dari hotel ke tapak jual2
..

kami masuk je kdai ni..
xda kemampuan nak makan kat situ..
dia punya ketam besar tayar keta..
kagum sampai lupa nak amik gamba ketam tu..

masuk semak sbb nak amik gamba kat sini..
tirah la ni..

ape pose pun xtaw..
tirah mmg rawk!

ni kek comel pokadot pagi tadi..
kak ros bawak..
comey kan..
tu nunjuk keychain keta yg baru..

fitria ngn atirah..
seb baik ade korg, kalau x hari2ku sunyi...

puan hayati (kedah),dato VC , bos saya, dan saya..
farah nerves kot amik gamba, tu yg gegar

ini bos saya dan kawan dia..
sampai juga hajat bos saya nk mkn nasi kandar..

ni keadaan dlm restoren thai tu..
kak siti ngn cik ita kagum nengok ikan mcm2..

jakun di penang bridge..
driver tu melayan je..

jeruk...sedap ..
xmasam pon

jalan2..
belakang hotel ade pantai...
hmm..satu perasaan menyelinap di hati bila melihat pantai itu...

it was an honour bila bos invited ke bengkel perancangan strategik tempohari..
even saya terbatuk2 dan selsema, saya g juge...
mmg mabuk keta pegi balik..
mmg sama jauh je ngn balik kelate, tapi sbb jalan yg saya tak biasa, pening lalat rasenya..
banyak benda saya belajar..
dan banyak benda saya dapat..
ada jugak  desas desus tak enak, tapi saya cuba positifkan dan fokus..
kalau melayan sakit kepala..
cukup saya simpan sorg2..

****
saya rindu dia..
igtkan kenapa tak balas msg..
hehe..takpe2..dah faham..

hmm..saya masih tunggu dia..
saya tak tahu kenapa saya tak penat menunggu...
mungkin sbb sudah biasa.

insyaAllah, ada jalannya...

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.