vanilla float

SUMBER: MENG-GOOGLE

vanilla float johnny's is my favy..
dan rase teringin sgt2 nak mendapatkannya sekarang...
tapi apakan daya..huhu
besnya bila rase freezing bubble tu lalu anak tekak..
sejuk2 gitu..
rase soft bila dia mixed ngn eskem..
omg!the world is mine time tu..haha..

vanilla chocolate? oh, saya tak penah rase.
cuma penah tgk dlm tv..
next week dah last kot..

i got new lil niece yesterday.
a fren of mine safely delivered her 1st bby.
congrate to sufy rabea..

smlm saya diselubungi lagi dengan rase tak leh tdo..
ya rabbi...sungguh tatau nk kata ape..
dan hari ni utk mengelakkan dari rase ngantuk saya ambik nesc tarik.
dan skang rase goyang kiri kanan.
dan pening..haish!
saya tengah menganalisa punca masalah ni (dah mcm nk buat KIK..huhu)..
well, smua bnda berlaku hav a reason at least right?
hmm..

saya nak cuti next week.
tapi slps saya balik cuti tu gedegang kna g bengkel ngn bos.
gedegang juge ade odit, nk kena buat report itu ini.
plus nak g KLBF lg.
jadi, gunakan cuti smggu ini sebaiknya ye.
ok bye :)

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.