theory MJ

pening..
taktau sbb ape..
mgkin sbb tea ais tadi..
atau mungkin sbb pau kacang..(watdehel)
ntah laa sbb ape. yg pentingnya aku dah pening..
overload kot..

lately i was/am surrounding with the upsidedown of love-life-living..
humm..
bab memberi nasihat mmg-lah salah satu kepakaran diri ini..
when it comes to me myself, tersembam juga kat bantal.. (pastu tdo..huhu)


time stress perlulah kita merilekkan diri sblom cari jalan penyelesaiannya..
dah kalau kita org Islam, solat laa mohon pada tuhan..
yg nak meYoga bagai tu hanya xtvt tambahan saja..
faham?
cakap mmg senang.nak membuatnya tu..

tapi, psychology-theory MakJemah mengatakan bila kwn2 atau seangkatan dgnnya datang menceritakan betapa downnya beliau, kita haruslah memberi semangat dengan jayanya..
maka bertindaklah sebagai kaunselor ye tuan-puan semua..
even awak seorang pustakawang, akaungtang, mahupon inseniyurr..
kerana tidaklah seseorang itu bercerita kepada kita melainkan untuk mendapat maklumbalas dan sokongan.

dan...

saya dengan ini berdoa kepada Allah Yang Maha Kuasa agar memberkati saya dan kawan2 saya (juga kamu)..dan melapangkan dada kami untuk menerima hidayah dan petunjuk-Mu Ya Rabbi.
kerana kami ini insan2 yg lemah, kadang2 tersasar dari jalan yang sepatutnya..
Jauhi kami dari perkara-perkara yang tidak Engkau redhai..
Bantulah kami mencari keredhaan-Mu


saya harapkan we ols surrounded with semua aura baik2..
aminn..

p/s: apa yg aku bebelkan pun aku xtaw..hehe..
yg penting saya sayang kawan2 saya..xoxo :)



2 comments:

dah tekan kena laa tulis.