bulan

hye moon!
sbb entry malam kena laa sapa bulan..
now playing lagu nobody but you versi akustik. sdap pulak.

di depan saya ini adalah report MQA Area 6 yang kna buat guna format baru. sbb saya tak g bengkel panduan nk buat report guna Self-Review Report tu, maka kena lah blaja sndiri. dan group member yg buat audit tu just fill in sikit je info, taktau laa camana dia buat audit aritu sbb saya x ikot, makanya diriku ini lah as a leader kumpulan kna g touch-up balik report ni. tadi g unit Q nak rujuk balik dokumen area 6 tu pon dah 430ptg.makanya xdan lah nak buat semua tu.geram je nk kidnap report tu keluar. takpelah ksian plak dgn member tu sbb dia pregnant 1st bby.lelah tgk dia bjalan situ sini.

dateline anta sbnrnya dah lepas, tapi sbb ada yg x anta meeting pon tunda. kot2 yg x anta lg tu group aku tak??haha.. harap2 esok boleh laa siap benda ni.
rumit jugak sbb nak kna karang dlm bahaso omputih..denggg!!

bahasa scheme dia ni pulak berbelit2.omputeh pon blom tentu paham kot..
pastu xtau la kan camana ashmani ni nak present penemuan odit ni nt depan deme tu smua sbb depa campak yg susah2 smua kat aku..cet!

seharian harini dengan report saja. ada satu dua call psl kj hakiki, dan 2-3 kj psl sign2 dan surat2 sket.

actually sedey..
dah elok ngn lagu Torn-Natalie.
bukan sedey, kecewa je..
ni takda kna mengena ngn odit td ni..

oke, mungkin one day dia tau what actually i'm trying to do.
mungkin time tu kita sangat jauh.
time tu jugak dah xperlu nak ungkit smua.

oke bai..
gudnite..

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.