istikharah

Assalamualaikum.

hye everyone!

pnah dgr tak pasal doa dan peluang?
yes! doa membuka peluang.
so jgn doakan yg pelik2 dan merapu2.
Allah itu Maha Mendengar.

Dia membuka peluang untuk saya.
and saya terpanggil untuk memberi peluang untuk diri sendiri dengan memupuk diri membuka hati.
saya tak pernah buka kunci hati ini untuk sapa2 dan ia pernah diketuk beberapa kali..
saya pun telah cuba membukanya tapi ada saja alasan untuk menutupnya kembali..
mungkin Dia kata bukan masanya.

berilah peluang kepada diri sendiri.
harap saya akan berjaya membuka pintunya.
walaupun itu bukan kepastian untuk menitipkan noktah, but at least that would be a trial on that..
who knows..

i had it twice..long-long time ago..
but .. yeah, it was long-long ago-lah..

well, why not kan...
yes, why not..

take it as a trial and as an assignment..
go Google for the info dear!

wish me luck then..haha..nak tergelak pon ade..
istikharah lah haney..
bukan itu ke yg ko minta dalam setiap sujudmu?

bai!

2 comments:

dah tekan kena laa tulis.