#kerja

assalamualaikum..
(and i assume org yg baca ni smua beragama Islam lah ye)..

nak membebel pasal keja sekejap boleh.
tgh naik pening ni..
rasa mcm dzzy je kepala ni..

pinjaman antara perpustakaan merupakan 1 of our service laa kat sini.
and i'll in-charge on that recently.
byk kali jugak refer kat miss Dol kat induk.
sorry beb aku fenin, mmg kna refer ko..
nak membebel pown aku 'refer' ko jugak..
xkan nk membebel kat azmi, dia pown pening nengok aku.

sangatlah suka bila user punya request dapat deliver dengan baik.
mintak dokumen, buku dari library pembekal, feedback sangat bagus, dan users happy, dan bagi comment yg sangat menggembirakan hati.
diorg x puji-pujian pown xpe, at our service at least kita dah berjaya fulfill diorg punya kehendak dah cukup baik bagi saya as a librarian.
kalau library pembekal tak dapat supply bahan pown xpe, at least depa library pembekal bagi status, then kita dah inform user, itu kira oke lah kan. user noted, bahan x dpt.

dia mcm pembelian buku segera yg slalu saya dok buat dulu.
order. on-order. sampai. siap proses. btau user.diorg pinjam.happy.

sekarang yg saya tak suka is, bahan org, lost/missing kat kita..
haih! buku, jangan laa menyorok pls...
sedey tau..
dah 3 ari cari tak jumpa2 ni..
tak nak salahkan sapa2, ni kalau aku tau studeng ni yg sorokkan celah2 rak, siaplaa..

we, librarian, really care oke about customer satisfaction..
xbes rasanya kalau customer kita rasa disappointed dgn service kita..
atau aku je yg melebih2 ni..huhu..hormon tak menentu..
maafkan saya..

ok bai!

p/s: i dah start 'IN' dgn tugas baru..

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.